ez.volt.az.
2014. augusztus 19. írta: Ailana

ez.volt.az.

Ez volt az. A tökéletes pillanat. Nem kértem, nem vártam, nem hívtam, csak jött, átölelt, és elszaladt, én pedig ott maradtam olyan földöntúli nyugalommal és mosolygósan, hogy örökké emlékezni akarok rá. Nem baj, hogy elmúlt, mert átéltem, teljes lényemmel átéltem és mert tudom, jön még, sok jön majd, és semmit sem kell tennem érte, rám talál.

8a0f870989f5d0054c89da9ef20fd0fd.jpg

Köszönöm, vasárnap délután, és köszönöm, te drága, drága Balaton, köszönöm a pillanatot!

A bejegyzés trackback címe:

https://ailana.blog.hu/api/trackback/id/tr466617079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása