Bátor nap - a big breath and action!
2015. június 25. írta: Ailana

Bátor nap - a big breath and action!

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy reggel és egyedül maradtam egy koncertjeggyel. Rosszkedvű voltam és magányos. Aztán jött az ötlet, meglepő módon nem az enyém – mókás, hogy magamtól talán eszembe se jutott volna –, és szöget ütött a fejemben. Bár remegett a pizza a kezemben, nem tudtam szabadulni a gondolattól, úgyhogy két nehezen lenyelt falat között megszületett egy üzenet. Nem tudom, mire számítottam, valószínűleg semmire, de most még a visszautasítás is boldoggá tett, mert a körítés reménykeltő volt. Arról nem is beszélve, hogy később mindenkitől, akitől sajnálatra vagy szidásra számítottam, vállveregetés járt, mondván, hogy milyen bátor vagyok. Tényleg az volnék? Megértem a feladatra? Felnőttem Hozzá? Vagy csak végső elkeseredésben, minden mindegy alapon nyomtam egy entert? Nem tudom, de valószínűleg mindegy is, mert megtörtént és a lényeg ezúttal nem a valóság, hanem a látszat. Fake it ’til you make it, bitch!

batornap.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ailana.blog.hu/api/trackback/id/tr517694978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása